fredag.

hallå.

gårdagen slutade vi tidigt redan kl12.
for till sj och satt, sedan kl4 for vi och simma.
skönt var det,
vid 6 tiden parkerade jag och dennis utanför sj
sen for jag lina o bettan till tschool.
helt okej var det (:
sen blev det station igen, sen dennis.

idag haha, råkade försova mig,
ringde lina och hon hade också försovit sig.
så det blev inge skola för oss inte, för
vissa har ju bara en lektion på fredagar direkt
på morgonen, nåh sket iallafall i skolan och
gick hem, har kollat lite desperatehousewives
den första säsongen! sen tog jag en tupplur

ihelg är schemat fullspeckat.
idag jobb från 12-4
sen från 7-00.


imorgon är det sexandthecity
i kalix! :D äntligen.

nåh nu gå ut med broder,

ha det kung! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0