because i love hearing you saying those beautiful words to me.

hejsan!

söndag idag.
och är pigg jämnfört med min fina.
helgen har varit riktigt rolig utan alkohol
fredagen var vi på sj och hade det kul.
igår var jag i leppi med boysen och thilda
det var mega roligt. riktigt trevligt.
nå hamnade på natten hemma hos d.m
och han bjöd mig på middag , hahah (natt-middag)
spaghetti och köttfärssås gott som fan. satt där och vänta
på bettan , sen var det och fara till dennis och
satte rena lakan. och just när jag skulle och sova
så skönt ringer dennis. nå det var ju bara och fara
och möta honom. sen var det sleeep time.

vaknat vid 10 idag och tagit min medicin.
somnat om och vaknat vid 12.
sköööönt och sova. inte ofta jag sover länge.
nå sitter nu hos älski och väntar på mackan
sen ska vi ut och käka. jag dennis mackan
lina och peppe tror jag.

äh fan vad mycket jag skrivit.
haistakaaaa!

Kommentarer
Postat av: moa

då blir de inge drickande för dig inte;)

2010-11-21 @ 22:08:51
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0