'cause you'll always be my dream come true

bu!
-blev du rädd? .. knappast =D
mök.

nä igår var vi i kalix och det gick bra.
många pra, åt på frasses också, det var inte lika pra.
fast nästa vecka blir det ännu mera kalix.. huhu,
missar ju lite skola det är ju king, eller ja. inte för
en bra anledning iallafall.
-på kvällen var det jobb.

vad har hänt idag då
. (torsdag)
blev väckt av lina, direkt efter ringde älskling och ville
ha med mig till cafeet och käka så vi for dit åkte spolbil
det var kul, fast det var inte första gången precis..
fick skjuts hem sen,
- och direkt efter ville min bror ha med
mig till cafeet och käka, så följde med honom som sällskap
och där har jag bara suttit och flummat. så johan blev
nog lite less så vi for och åkte bil, träffat lite människor.
och varit på sj. väntar nu på älskling sen och gymma.

orkar inte skriva, har redan skrivit så mycket.
enligt mig

ha det kung!

"observera min söta korta mommo till vänster ;) hahah"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0