det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med, det handlar om att finna den man inte kan leva utan

hejsan.

har inte orkat blogga riktigt ordentligt,
eller oj det var ändå bara två dagar sen.
så det var ju inte sån big deal precis.

idag skulle det ju varit skola,
men har inte varit i skolan.
kl8 hoppade jag&bror i bilen och for iväg till kalix
hade tid där kl9 så vi var redan där halv9
men vi fördröjde tiden väldigt bra.
-jag och johan for till lägenheten och chilla
sen kom älski och johan for sedan.
-har även hunnit vila lite (powernap).
-och varit med johan och limpan på ica och shoppat
även risifrutti , sen satt vi bara hemma å käka. tungt gott.
sen fick jag skjuts till cafet.
och nu är jag hemma och väntar på mat.
jag pratar bara om mat. hahahah.
det vet dennis om iallafall!


nä fan nu ska jag gå och vila.
är så trötttt.

jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0