do you know what pain is?

hej.

igår var det kalix hoppade på bussen vid 7
och sen har man legat där från 8 till 2..
huhu, det var jobbigt. sån jävla smärta.
uäk.
nå nu är det här iallafall över. nästan..
på kvällen hände inte så mkt, för hade inte
precis någon ork kvar i kroppen.
så jag och älski kollade film, men båda somna. hehe

nå nu idag är det fredag iallafall och då ska man
vara pigg och glad. men har börjat dagen med
att äta på lei med dennis och hans faffa :)
har kommit på att senast jag åt på leilani var
över 3 månader sen, haha
när d.m fyllde år.
-ikväll blir det och jobba någon timme på station
sen vet jag inte så mycket mer.

-bara och höra av sig.

d.m har en ny blogg och den heter : Dmvinter.blogg.se

nä nu gå och chilla framför tvn sen börja gå mot skolan
om typ tjugo min, för har ju min 40minuters lektion idag
huhu, måste säga att det är sååååå jobbigt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0