flash forward and we are all taking over the world togethor

bu.

lördag -
kvällen hände väl inte så där jätte mkt,
fixade i dennis nya räääcer. haha tvättade bort lite
smuts och skit. satt nån timme hos dennis far och kolla
tomten är far till alla barnen, haha fan vad den är bra!
sen for vi till leppi. sen tog vi en liten promenad.
söndag - var och jobba på sj kl10 för det var ju skyltsöndag
lika med första advent! :) trevligt med korvgrillning osv,
sen for jag och var med dennis och hans syskon. så söta
hem och käka och sen bara svammlat överallt med fåkkel.
varit hemma och basta , hyrt film och fixat lite pynt i läggs och
sen bara allmänt myst.

nu är det måndag och tog en liten sovmorgon
och nu skrivit prov, snart lunch och + i kanten vi
slutar tidigare idag!  och ett annat + i kanten är
att jag köpt mig ett gymkort! så den här månaden
ska jag träna som en gris. och vara nyttig också.(försöka)
kött-fiii-fan!

äh nu gitts.
ha det pra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0