I don't care what the people may say, what the people may say about me

gick riktigt bra i luleå.
efter s-byn for vi till biltema som vanligt
och sen kolla jag snabbt på h.m,
på hemvägen blev det sibylla i sangis.
götttt!
på kvällen blev det och promenera med hundi
och sen jobb på sj, var lite små hyper ett tag
men det gick över sen blev jag bara tröttt.
-for till utts&emma och kolla när folket drack.
var väl inte så där jätte länge där, men trevligt.


lördag idag då.
sitgit upp vid9 och varit på en 1h prommis med
hunden, och sen bara tagit det lugnt.
och nu fixat mig, och nu kom min bror hem också.
kul! :D men ja , får se hur länge det tar innan han
försvinner igen. nå men det är ju trevligt med ett syskon
och även den bäste.


äh för fa-an hör av er om ni hittar på något idag.
ha det kung! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0