I stare into his eyes and make sure, that what I feel is true

hejsan.

tisdag och skoldagen är över för exakt 1tim sedan
skönt. Har just käkat nudlar här hos dennis.
och ska väl tillbaks till skolan och hämta mina
matteböcker sen ska jag nog förbi cafeet för en
kaffe eller te, ända sen det där lite extra jobbiga
började har jag inte kunnat dricka en enda kopp kaffe.
vet inte varför? skuuumigt, blir som illamående
på ett konstigt sätt, okej inte så jag måste spy
men känns konstigt..

asså seriöst vet ni vad?
om man drömmer en dröm där man faller ner så
just innan man ska slå sig så vaknar man ju alltid.
men jag vaknade inte, jag fortsatte drömma.
tungt häftigt!
men jag känner fortfarande den där läskiga
känslan av att falla ner. det känns så där pirrigt
haha. svårt och förklara men det känns äckligt
och coolt på samma gång.

äh fy fan nu ska jag korta av det här lite
så hejdå! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0