i'm loving you with my whole heart ♡

hej!
harrypotter så jävla se värd , vad jag iallafall tycker.

nu börjar det kännas som allt börjar få sin plats,
sakta men säkert. känns skönt.

skoldagen har också gått fort.
ovanligt fort. hmm?
ja nå skit samma, for snabbt till dennis och hämta lite
krejjerna och sen kom joppsi och hämta mig,
-och nu har man varit på 1h walkish med hunden.
-på ett tag blir det träning med dennis.
känns ganska skönt att kunna träna.
man blir så pigg o gla!
och plugga måste jag också gööra,
under två veckor har jag varit i skolan
4 hela skoldagar + en halv dag.
jadu, it's not easy when it's hard.

vafan ska jag säga.
äh ingenting.
så tjababababa!

väldigt gammla bilder!



hahhahahahaha! den här sista är så snygg!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0