it's not getting better

hej!
måndag idag och har haft sovmorgon till 11.10
skönt!
och sen bara haft 4lektioner har väl gått hyffsat fort.
fick även sluta tidigare, behövdes verkligen.
'har även fått en del samtal och imorgon blir
det nog luleå under dan, får reda på det snart..
igentligen hade jag varit tvungen och fara dit nu.
men jag hinner inte.
äh nog babblat.

får se vad som händer idag, plugga iallafall
kl16 har jag kvartssamtal som jag fortfarande säger.
ha-ha.
bara och höra av sig.

vet inte vad jag ska skriva.
jag vill bara bort för stunden, asså inte dö eller sånt.
har ju min älskling och mina finfina kömpisar.
men asså bara fara någonstans och rensa huuvet.
skulle vart skönt.
-asså nu hejdå.



jag vill köööra

Kommentarer
Postat av: Lina

om 4 månader är du i thailand ;D

2010-11-15 @ 18:15:00
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0