jag tror det aldrig kan bli bättre än så här.

hej!

jag är trött.. otroooligt trött!
vill dö!

är i skolan och sitter i fiket med lina olof ante o matti.
och har ont i magen, som vanligt då.
-har suttit och kollat vad jag gjort förra året den 10/11.
och som så ovanligt från förra året så hade jag varit med dennis,
hahaha.
nä det är king. han är så fin!
om jag tänker efter så kommer jag inte ihåg första gången
jag riktigt började umgås med honom för det är så
otrooooligt jävla länge sedan.
fast då var det moppe tider för dennis och gänget.
kanske 4år sedan.
-nä nu var det slut pratat minnen.

ikväll blir det och äta gott hos dessie.
och sen blir det jobb. king


imorgon blir det kalix, men måste vara där kl8
så jag tar bussen dit vid 7. usch,
vill inte fara dit men jag måååste.
och jag gör det här för min skull och inte för
någon annans.





Kommentarer
Postat av: hah

du är stark :)

2010-11-10 @ 11:16:13
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0