never loose your values, stand up for the day

abU!

bloggade senast på tisdag så tänkte att man kan
klämma in något hit också,

igår var det onsdag och jag jobbade så det blev och
baka pepparkakor, ja degen var väl inte så god :(
men pepparkakorna jaa.. dom blev väl också som dom blev ;)
haha.
fick sluta tidigare också! :)
tog en cruis runt stadet med min älski och hans pappas pic-up.

-torsdag idag då. och har just kommit från skolan
efter att fått världens jävla hostattack , okej har ju hostat
hela dagen, men började kallsvettas och fick knappt nå
luft så var tvungen och gå. stackars killen som just redovisade
åt oss... höhöhöhh.
kl5 idag ska jag äntligenkörkortskursen.
sen bara vänta på papprena och sen får man börja köra!
längtar! :)

-imorgon äre fredag och ingen skola för oss!
och har tid imorgon till sunderbyn så dennis har
tagit ledit för min skull :) blev glad.
så dit ska vi imorgon iallafall.

och nu har mor och far dragit till stoorstan(stockholm)
så då blir det och vara med oskoposko
(renen)   :)

asså förstår inte varför det blir så långa inlägg.
så nu säger jag äntligen hejdå! :)

såå söt!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0