so far, but still so near

tjabba

gårdagen gick bra, jag och bettan började åka mot
luleå'sunderbyn' vid halv 11. stannade på sibylla
och fick extra hår. men gott var det annars.
tog väl inte så länge där borta, men har fått
en jävla penicillin kur i 10dagar..
likamed 7 tabletter om dagen, + p-piller = 8
nå kan väl inte göra så mycket åt saken,
den här värken lär väl vara över snart.
I hope?
-tack så mycket bettan för att du orkade skjutsa.
resten av kvällen hände väl inte så mycket,
hade världens skratt attacker.

idag är det onsdag och det är harrypotter i kalix
givetvis att vi ska dit och kolla!
får se om jag hinner fara och jobba på kvällen sen.
tror inte att jag orkar, har ont.


äh nu ska jag vara lite social här i fiiiket.
tjolahopp


frusen tjej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0