sometimes people just don't know how to act

hejsan
igår var det ändå inte en så jävla tråkig måndag,
jag och bettan har haft väärldens jävla skratt attacker,
hihihi. ingen förstod oss på våran humor , det var tråkigt.
-på kvällen kollade vi film på biggis grudge3 den var inte
så lääskig har sett den tidigare.

och nu är det redan tisdag och jag har vaknat vid10 å bara
tagit det mega lugnt, och sedan har jag varit i riekkola
och promenixa med oskar vi var ute i 1 och en halv timme.
var så skööönt och vara ute.
och vad mer... hmm har varit och duschat just,
+ idag ska jag äta korvsoppa!
det är så göttt! :D jag längtar , hihih

har ingenting och säga så därför blir det bara
enmassa svammel.
imorgon ska jag och bettan till kalix och göra lite ärenden.

haistalavista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0