Counting all the assholes in the room, i'm definitly not alone.

bu! :)

snacka om att det var lite små irriterande igår
for till skolan kl8 fick redan sluta innan jag enns
hade börjat lektionen
för vi fick jobba på valfri plats
och orkade inte fara på bion för den har jag redan sett,
mongo vem döper sitt barn till det? hon iallafall.
nå körde en storstädning åt dennis ialfl,
sen var jag och jogga, mer än så hände väl inte.

nu är det onsdag och det känns som måndag?
hmm, nå iallafall har slutat eller igentligen inte
vi har skolfoto men orkar inte gå och och ta,
känns onödigt. det flesta vet ju ändå hur jag ser ut så
annars så finns ju fb för där finns ju allt typ,
idag blir det och göra nå mega lyxmat hos dennis
kött och ris!
namiiiiii!!
ikväll blir det jobba och plugga!

snart är det nog slut jobbat för den här härliga
bruden, så lär man nog börja se henne lite oftare! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0