i'm not going to judge,

hejsan har inte orkat blogga , har varje gång
blivit upptagen ..
-men nu är det redan söndag och helgen har varit
nykter, varit hundvakt åt min hundi från
lördag, så har varit på enmassa promenader
även med dennis och rottisen. och gårdagen spenderades
med bettzeh lina o älski å vi kollade filmii.
-idag har man hittat lite plagg och varit till seskis och fört
bror och oskar till oskar ;p och sen träffat bettan o anton
en sväng och imorgon är det redan skola.. nåh är lite
småtaggad på det också, får inte tappa hoppet bara för
att jag fått lite dåligt på proven igen, för då lär nog allt
skita sig igen. men nepp håller hoppet uppe, och ska hålla det
hela åååååret!

det kliar i mina fingrar.
vill skriva-skriva..
men tyvärr är det här en jävla blogg,
man kan inte säga allt.
inte för att jag har något hemligt på det sättet
utan bara en hel drös med känslor.
voi vittu.

ha det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0