the only thing that is therapeutic right now is hearing music

cho! :)

måste bara säga en sak att igår slutade jag kl10
redan och det var så jävla king! så for och jogga
och efter det på en p.walk! höhöhöhöhöhhömööh
+ att jag måste säga en till sak att jag åt 1.5
paket glass igår asså dom där småa paketen
gräddglass , hihi! onyttigt men gott! (Y)

vampire diaries är king.
jag är heeelt fast.

nu är det onsdag och det börjar närma sig slutet
av veckan! halloween, jag är taggad.
fan länge sen man sagt det där taggad, jag och lina
sa alltid det under våra alkis perioder och alla var så
sura hela tiiiiiden! :D hihihi.
-folk säger att man ska leva livet, det ska man göra
men varje gång någon har sagt det , har alkohol
kommit med i bilden. aijjajajaajaj.
känns som att jag sa något vettigt!

känner mig på bra humör! har inte riktigt orkat
hålla humöret på topp hela tiden och har haft
jobbiga humörsvängningar. men snart är allt
detta över, det ska bli skönt på många olika sätt.

ett riktigt långt inlägg blev det faktist.
så ska nog sluta nu, och gå och kolla tv
men vet ni vad: först ska jag lägga lite bilder
från sommaren!
















Kommentarer
Postat av: Lina

tjingeling, du är king !

2010-10-28 @ 16:43:33
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0