uber mongo , uber fjortis

TJA!!

jag är på skuumigt humör,
för att det är monday morning, hata den låten! ;p
öh har nyss gjort ett omprov i matten för kanske
46minuter och 10 sekunder sedan om jag ska vara exakt
hihihi!! :D
sitter i fiket nu och jag och olof vi är sugna på
sjöbullar(köttbullar) :) hihih! lina har leftat jävligt dålig stil,
jag ska ge henne en mock när hon kommer till skolan,

hahah, när jag och matti sommarjobbade på gräns
så sa han att jag skulle ta en jokk (pillimehu) åt honom
men jag hörde att han sa mock (cigg) hahaah! :D
tung fail,

-är så satans uttråkad så har bara lust och sitta
och skratta men då skulle nog olof undra om jag
hade ätit för mycket sjöbullar, hahahahaahah

HEJDÅ! :D nu har jag skuuumat klart
on monday morning, hihi


hahhaahahah kolla mina PÅÅÅÅÅÅSAR! :D hihihihihhihihi

Kommentarer
Postat av: moa

hihi taack:)

2010-10-19 @ 16:18:56
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0