you're my rockstar

hej!

helgen gick snabbt vi for hem från stugan
redan på lördag men vi fortsatte endå ta det luugnt
hemma hos jesper med han och lina
asså jag och dennis, vi kollade robin hood och jag tyckte
den var bra! lite väl lång, men värd att se iallafall! :)
sen for vi ensväng till riekkola, sen kollade jag och
dennis damage och den var också bra :D!
-nåh nu är det måndag , och skoldagen har väl
gått hyffsat snabbt, och ja.. ska väl snart och promenera
med hunden eller först vänta på desiree.
-känner mig duktig har inte rökt på hela skoldagen
men har tagit en lämning nyss typ..
nå tror inte det kommer skita sig för det.
känner mig stolt över mig själv iallafall!
& det är ju huvudsaken.

nåh nu kila vidare!
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0