If i close my eyes forever

hejj.
gaalen kväll igår!
började smått här hemma :)
hanna och moa mötte mig så for vi till viktor
som fyllt 18
igår! satt där till 12 typ,
ja de flesta är ju arton så dom for ju på krogen
och så for jag till lina och checka läget där.
drack fan vin, haha.
nå när det var natti time för dom så kom olle och
plocka upp mig s
å har vi varit och snurrat nån
timme och varit till kemi. hahaa

hämtade upp johan från max så sen var man hemma
gick väl och sov efter 5 nångång :)
nja nå kul kväll.

jag mår ju som jag mår idag också..
eller är inte bakis utan känner mig helt mörbultad.
haha
har varit och gått nyss också med dennis.
ska väl hoppa i duschen nu så kanske man börjar
känna sig som en människa.

hejdå

Kommentarer
Postat av: hanna!

det var en jättetrevlig kvääll! :D

så roligt att du följde med i bilen!!

2011-04-24 @ 21:09:35
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0