Is my love, your drug? Because your love is my drug

dricker du glojuice till frukost varje dag eller?
hihihiii.

nä men hej.
igår blev det jobb på station som varje onsdag..
blä, tråkigt. nå spelade biljard och försökte fördriva
tiden.
slutade vid halv10 så då blev det fara hem
och basta
. älskar bastu.
sen kollade jag två avsnitt desperate housewives.
och umgicks lite med bror :)


har vaknat tio i 9. började 09.05, på den tiden hann
jag klä på mig, borsta tänderna, cykla till skolan
och klockan var 09.03 när jag var i skolan
så nog fan var jag krutig.
har haft 4lektioner på raken, så har slutat vid 12.
skönt, nu blir det att börja nöta in dom där jääävla
glosorna!!! fattar ingenting.
eller ska först kolla desperate housewives, har blivit helt
tokig i den serien. så bra!
och en sak som är ännu bättre är att nu på torsdag
börjar
vampire diaries igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0