så klar som en stjärna i natten

Hejj!
nu sitter man hemma med en öl och njuter av
tystnaden efter att varit på vift heela dagen.

steg upp kl9, jag och dennis fixade skotern
släp och så åkte vi ut till stugan, mummsade i
oss smörgåstårta och så fick vi vårat påskägg.

hahaha mamma glömde inte bort att köpa ;)
åkte utanför furön och har varit där och solat och
grillat med dennis thilda mackan emil å limpan.

och så pimplade dom :)
kom väl till stan igen vid 2, duschade fixade mig
snabbt
och så har jag varit och ätit påskmiddag
med dennis och hela hans familj/släkt ända

tills nu, riktigt roligt har jag haft hela dan.
nu återstår det bara att försöka få lite
folk taggade.
ja nå ha det bra så länge :)
seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0