you are a very interesting person

den här dagen har jag inte bara degat.
vaknat efter 9, ätit frukost och så kom mamma
och hämta mig. så har vi varit på rajalla och köpt
mig lite kläder, behövdes. känns som att jag
använder samma kläder dag in och ut.

och så for vi och åt på golden flower,
mitt favorit ställe.

var förbi till min 93åriga farmor och gav lite blommor
och fick yllesockar.
ja pigg som en mört.
ganska häftigt :)
nå for hem och städade lite och varit hos dennis,
och hemma å varit hos dennis pappa i över 3
timmar och härjat med en galen unge.
och kollat film hos lina och jeppe med
enmassa ocoola människor. hihi
nå är hemma nu,
äh hejdå :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0