because you do it for me if you care

fan vad glad jag blev igår.
dennis satt med mig, eller han sov så fort vi kom dit
asså till hamnvakten så slapp iallafall vara själv.
kollade 3avsnitt true blood, och A walk to remember.
en kärleksfilm, och guuuud vad bra den var! :D
kolla den om ni inte har nått att göra! :))
lipade som fan... inte ovanligt för den delen.

nå sovmorgon idag till 11.15 så det var ju chill.
fick ju sova ut iallafall :)
men nu frågade mackan om jag ville sitta ikväll igen.
får fundera lite.

nå ska gå på min andra lektion för idag,
sen bara en lektion kvar.
hejjjdåååååå :)

Kommentarer
Postat av: lina

vilken tur att demppa kom med ! :)

2011-08-29 @ 14:34:22
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0