it's like I need to tell someone, anyone who'll listen, And that's where I seem to fuck up

söndag. :))
imorgon skola, eller inte för mig då.
blir och jobba ännu en dag, eller får se vet inte riktigt.

vaknat idag vid typ 10 och bara tagit det lugnt några timmar. fixat mig sen och hoppat på cykeln och trampat till rajalla och varit och köpt mig lite kläder :)) tänkte att nångång måste man ju få sprätta lite pengar på kläder osv.. det är så sällan det händer så :)
varit ensväng till dennis men han sov ännu, så jag cyklade hem ist.
sitter nu hemma å har inte en jävla aning om vad jag ska göra..
nå skit samma.



och så fick jag mina älsklingar! älskar dom. och dom kommer bli använda som fan!

- å så köpte jag ett par örhängen också :)

legat och myst med min vovvsing och så har han posa lite åt mig, men fattar inte varför han alltid
ska visa sin jävla tunga. hahahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0