torsdag imorgon fredag

tjatjatja.
dagarna bara flyr iväg.
om två veckor börjar skolan till och med mindre än så.
då blir det hard plugg.
hoppas jag iallfall.


kan berätta lite vad jag haft för mig.
igår orkar inte berätta vad jag haft för mig för dom som läser
vet nog redan vad jag gör under dagarna.

nå efter det jag gör så for jag till ica och handla och sen
for och koka ihop lite chili con carne och då kom
betty johan anton o jonte förbi och drack coffeee.
nice-nice.
satt sen med betty&anton och kolla på när dom svamla
(ej ovanligt) :D
sen inte gjort ett skit.

idag har jag gjort det jag brukar, och kommit hem ätit
mat. varit å kört med pappa och helt plötsligt så fick jag fan
göra allting, köra i stan, och på e4:an. det var kuuul.
nu vill jag bara bli 18!!
- och har just kommit hem efter en 1timmes promenad
med hunden.

och nu vette fan vad man ska göööööööööra....
om man sku fara till dennis och hämta träningskläderna
och fara å jogga :D det ska jag göra!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0