åååååå herregud

jaa herregud vilken 18 års firande igår.
har lagt mig vid 9 på morgonen....... hur jävla slut är man inte?!!?
mitt besök på umppari varade inte allt för länge när kenny
köper åt mig 4 tequila shottar som jag ska ta på raken...

hahaha!
och typiskt skulle på jetset så hittade jag inte mitt leg.
så det kändes ju nästan som att man fortfarande var 17.
först blir man utslängd efter ett tag och sen
kommer man inte in.
hahhahahaha

besök på kalix sjukhus har det också varit.
fyfan hata idiot människor!!!!!!!!!!!!!1
blir så jävla förbannad, en del har fan inga hjärnor!!!!!!!!!!
i övrigt så var det väl en bra kväll
med grabbarna grus
(johan kenny emil å halttu)

nu ska jag färga mammas hår, sen fara till bunkz å plugga
och hämta familjepizza. tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0