because you are my gold

asså jag saknar fan lite sommarn nu när det ändå inte blir
nå jäääävla snö...... fan vad less man blir.










sandskär feeliiings

gårdagen spenderades med fina människor =)
var och bowlade med lina jenni
jeppe å ante, åkte till stan med bettzon och var typ hypra :D

for sen och drack till jenni å ante, satt vi där och sen så for jag å thilda med mackan
och hade det mega kul, var som hemma halv6 på morgonen och då sitter jag
i köksbordet och jyyrar som fan med mamma och äter tacopajj
, haha min mamma är söt.

har mått förjävligt idag, legat den största tiden på dennis soffa och
sen åkt runt lite överallt med markys å dennis.
nu hemma å de blir en nykter kväll så kan man göra bort lite läxor osv.. :)
haista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0