can you please stop talking shit


tjooobre.
sovit dåligt inatt igen. måste lida av nånting, eller så snurrar det för mycket
i skallen. ja inte vet jag... orkar inte lyssna på människors skit snackande
heeeela tiden. pissless. nog om det här.


- gjorde inte så jävla mycket igår, for med kenny till mig
och kollade vad bror min gjorde :) kenny stack och sen for jag med
johan till bunkern och där fick jag min efterlängtade choklad
från kalendern och kollade lite tatuerings ideer till våran syskon
tattoo :))
promenerade hem igen, pluggade teori och sen till
dennis och sova.

idag då, teori teori ska bankas in i hjärnan mer än
så har jag inte planerat.
återstår att se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0