Don't let your love turn to hate

två julklappar jag fick som jag kan visa

världens skönaste tröja jag fick av dennis :)

å en väska jag fick av moster :)

har nu varit på rajalla och hittade inte så mycket men iallafall en nyårsklänning
på rean, som har jävligt fin öppen rygg eller den går i kors typ.


+ ett par örhängen
igår på kvällen klockan var typiskt kl11 på kvällen så gick jag å promenera
och promenerade i 1 å en halv tim
. det var skönt! :)

- idag då, vaknat vid 10, ätit frukost och sen promenerat i lite mer än en
timme :) nästa vecka ska de börjas träna på riktigt! =)
varit på rajalla som sagt å hämtat familjepizza hem.
nu vette fan vad man ska hitta på.
hejdå :D

Kommentarer
Postat av: hanna

du måste visa hur klänningen ser ut på sen :D

2011-12-30 @ 17:01:59
URL: http://hannamarylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0