I like how it feels

hallååååå nu är det måndag igen!
alltså bara två dagar kvar tjohhooo =)


helgen är över skönt är väl det, haha
hård helg har det varit, men jävligt roligt har jag haft.


gårdagen rörde jag mig inte en meter från bunkern.
eller jo till ica och sen har vi pantat!!
vi var och hämta pant överallt, och hela bagageluckan var full
i pant och baksätet, haha det fanns knappt plats i baksätet.


det här är inte ens hälften. en sån här vanlig söndagssyssla. hahah fan
vad vi har skrattat å vad vi har skämts!! haha guud.


vad mer då jag johan kenny å emil fixade ihop mat för pengarna
och två påsar godis och kex. namiii

vi gjorde fläskfile med supergod sallad , två st bearnaise såser och
vitlökssmör! namiiii



sen har jag legat där till 11 typ, så for jag hem till mig med dennis :)

idag då, betty kom till mig vid 8 på morgonen , suttit å snackat med henne ett
tag :D sen släppte hon av mig till körskolan och inte fan var det öppet :(
jag som ville plugga. så nu är jag i skolan å börjar först 12... hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0