they give you this, but you pay for that

heeeej =)
igår skrev jag klart min uppsats om droger och den blev 12 sidor lång.
otroligt braa , det lättade fan på hjärtat när den äntligen blev klar :)
- efter man haft innebandybolls krig hemma med johan så for jag
med mackan och julhandla :)
- efter det for vi till thilda och hälsa på å där var även bettz&anton
- sen satt jag med dennis hos anna typ till halv10 , sen var det
hem till dennis , duscha, serier å sooovaaa :)

steg upp idag vid halv8 när johan ringer och ber att jag ska komma
till han
, haha så jävla skumiga dom kan vara. så har suttit här nu
sen halv9 typ och gjort lite läxor å
dom ligger å snarkar så man
kanske sku pallra sig mot skooolan
börjar först kl1 :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0