bara och förstå att man inte kan få allt man kollar på

hejjsan.
bra helg det har varit!
igår så var jag på en liten promenad med hunden
i det fina vädret, sen senare blev det leilani med
enmassa människor , och efter det blev det lite
festi. var ganska roligt ändå. blev väl att sova
efter 3 nångång :)
-idag då, har ju ändå varit söndag idag så man
kan ju förvänta sig att det inte ska hända så
mycket, men har iallafall myst med min älskling.
varit hemma och fräschat upp mig lite, och vart
lite överallt
och sen har vi varit på cafeet,
blev också en film, Tron. var väl ganska bra :)
och även pantat, och jag fick cash. niice
nå har pluggat nu lite, och snart
blir det och mysa och kolla vampire diaries.
-imorgon är det skola som vanligtmen som tur
så har man sovmorgon på måndagar till 10 över 11!

jag lovar, imorgon får ni en bildbomb
har varken ork eller lust just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0