How wonderful isn't life when I have you in my world

wallabre.
asså orkar inte skriva för det finns inget
vettigt att skriva.

nåh gårdagen var jag och simmade,
traskade hem och var nästan 1tim och promenera
med hunden
.
sen satt jag hos linaochjeppe sedan blev det
bara att ta det lugnt.

onsdag idag som det flesta redan vet.
stigit upp 05.50 käkat frulle , haft ont i magen
och sen åkte jag med dennis till badhuset
så simmade jag 1km.

har nu haft 2lektioner, och endast 4kvar.
jobbig onsdag. nåh det går snabbt för vi har
lektioner direkt på varandra så :)
slipper man sitta och vänta.


- får se vad som händer idag.
jobbar iallafall.. men usch orkar inte jobba där
nå mer. vill verkligen sluta där. men känns ändå
så ovääärt.

nä för fan dags och sluta skriva
haistakaa.


Kommentarer
Postat av: Carolina

hurtigt att simma sådär tidigt! :D

2011-02-23 @ 17:58:28
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0