never ending story

och så var det söndag igen.

fredag var bra.
hamnade hos lina på kvällen,
käkade gott och så blev det några kalla.
trevligt hade jag iallafall.
-lördag hände väl inte så där jätte mycket
käkade ute mat med dennis,
var med oskar ett tag för mamma och pappa
for till cape east.
senare blev det provincia. roligt var det,
men fan vad man blev trött vid 1 tiden.
kom till dennis lite efter 2 och vi båda
somnade på engång.
-söndag idag tagit det lugnt på morgonen,
köpt ett par nya jeans idag och så har
mamma färgat mitt hår. utväxten blev ljus
men inget hände med det mörk bruna..

så nu ser det ut som fan, men ska färga om
det nån dag. får väl lida lite.
- kvällen börja ju närma sig sitt slut
så jag har gjort chokladbollar
och så blir det film med min älskling på det.
låter super bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0