powerpuff pinglorna

jag blev tungt sugen på att kolla på
powerpuff pinglorna, hah :D

igår var det typ avskedsfest hos olli
hade rooligt haha.
- och om några har fått lite konstiga sms av mig
så har vi kört sms-roulette. bara så ni vet.

jag vill bara ta och berätta att jag älskar
mina tjejor
. så det inte blir nå
fel uppfattningar nån annan gång
. hahah !
- nå nu är det lördag men det har känts som
söndag.. har haft sån otrolig hemsk huvudvärk
usch.. hade fan huvudvärk från typ 10-5..
höll på att dö.
nä nå har inte gjort så mycket idag,
betty och anton kom på en kaffe sen blev det
huxflux pizza. nå det var gott.
varit med dennis
och markus på stan och köpt godis.
sen har jag hunnit kolla 2 filmer också.
haha.
oj fan vad långt det blev.
resten av kvällen ska spenderas på station
är ju rockkarusellen så man måste ju jobba.
hejjjdå! :))))

just tagen, och fan vad mina kinder är svullna! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0