remember that there is some limits too

hejjsan.
torsdag idag, fort det går
så imorgon är det fredag! niiice.
inte för att jag har haft någon jobbig vecka
precis, tisdag slutade man 11
onsdag (igår) började vi halv12
och idag har jag slutat 11. jävligt bra.
efter skolan så traska jag med lina till dom
satt och kolla lite tv,
och är nu hos dennis och har gjort ett nytt
försök med det där jävla nagel kitet.
men men.. det går aldrig för jag har så
jävla korta naglar. blir fan sur snart.
haha skojja.
nä men ska kolla ett avsnitt av true blood
har aldrig kollat det förut så ska checka om
det är nått att se.
haista.

och fan vad jag skratta,
johan hade köpt en alla hjärtans dag present åt mig.
igår när jag frågade vart den var,
så hade han ätit upp den för den såg så god ut!
hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0