when the grass is green and the girls are pretty

asså herregud.
flera månader sen man har sett så här
mycket folk gå hem från skolan.

fan vad härligt att det är varmare nu!
nog för att jag älskar vintern men tycker
om sommaren lika mycket :))
börjat tio över 11 har haft 3lektioner idag.
älskar måndagar nu förtiden!
nog för att det kändes lite segt idag,.

igår kollade jag dennis lina och jesper
på nya gullivers resor. den var bra.
kolla den :) och så blev det att färga
linas hår igår, fan vad man blir less på
den där hättan. haha.

äh får se vad man ska göra idag,
blir iallafall att gå på en långpromenad
med min fina hund :)


turkiet 2009





det var jag betty thilda sandra johan markus och emil på den där
lina stannade på stranden för hon var för bakis! haha :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0