you fill me with poison

igår på station så jobbade vi från 7-9
det var bara jag och fanny som jobbade.
men skönt att vi fick sluta tidigt.
fick skjuts till lina satt där och kolla lite tv
sen traskade vi tillsammans hemåt :)
väl hemma blev det massor med glas av mjölk
och godis + film. niice godis och mjölk är en
perfekt kombination! :)
nå somnade väl vid 1 någonting, hade som lite
planer att sova själv. men vid halv3 tiden
ringer dennis och så kom han till mig :))

nå nu är det söndag och har väl inte gjort
så mycket, promenerat med dennis och
sen varit lite överallt på stan, måste som hitta
en ny resväska.. men lär nog bli att man lånar av
moster. för den som jag brukar ha har mamma
lånat till sandra, och jag kan ändå inte gå med
den för jag får så förbaskat ont i ryggen..
äh varför blir mina inlägg alltid så långa.
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0