2/1 2011

2010 har rullat på rätt bra.

I början av året så ja.. var det lite si så där. tappade bort mig helt, eller hur fan man ska säga, visste inte vem jag var , typ? nä men var jävligt förvirrad, flera stycken frågade till och med om jag skulle ta självmord? helt sjukt hur det har varit.. nå iallafall så jag och dennis har alltid varit bra vänner, men det slutade med att vi båda fick känslor till slut. men det finns ingenting jag ångrar i mitt liv. men nog gör alla misstag det gör man ju men det är ju bara då man lär sig.   men dennis är mitt ljus i mörkret och jag älskar honom verkligen.
om man tänker på hur allting har rullat på sen så sommaren har väl varit rolig men jag tycker ju lite mer om vintern så det är ju den jag har längtat efter. och nu är den här :)
inom vänskapen så har jag inte hittat så många fler vänner jag har mina två pinglor som ni nog redan vet vilka och utan dom skulle det inte funka. Men jag har mina som man känner att man behöver, inte såna som man måste verkligen prata ut med om allting men att dom bara finns där.
2010 har varit ett bra år. men ändå så jävla galet. en del människor har man verkligen inte förstått sig på, men man lär ju sig , man lär sig till slut hur alla igentligen funkar. Det känns som att 2010 har varit ett förvirrat år men att det här året 2011 kommer att vara ett jävligt bra år! Också för att det är 93:ornas år och vi alla fyller 18! :D
ojoj. jag längtar , men väntar man på nånting gott väntar man aldrig för länge! :)

själva nyårsafton var kul, vi var hos huhtas.
var jävligt kul. fick även min 12slaget puss.
nå det var trevligt.
hujja orkar inte skriva mer, nu ska jag till lina och jeppe
och dricka kaffe :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0