a lifetime in a moment

hejjsan :))

igår var det en bra måndag, tänkte fara hem och äta
men så bestämde jag mig att jag istället skulle fara
till dennis och då beställde vi en familjepizza och åt på två
hahah fan vad gott det var.
på kvällen blev det och spela nå nytt monopol
med lina betty dennis jeppe o mackan :)
trevligt var det , spelade hela 3timmar men snabbt
gick det och kul var det :)


idag så tog jag en liten sovmorgon för jag hade inte
pluggat ordentligt, så det ska göras imorgon istället.
nå for på mina två lektioner och har suttit och mänkkat
det som blev kvar av pizzan med dennis och nu sitter jag
hemma och väntar på att jag ska börja min sista lektion
som är halv3..... fyfan vad det är tråkigt och vänta!
har som från 11-halv3.
-efter skolan ska jag sen fara och simma. äntligen!
har väntat på det nu! sen blir det nog troligtvis
och plugga och kanske sj får se.
ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0