broken dreams

tjabbbaaaaa.
dagarna har gått och inte länge kvar av lovet.
känns som ganska skönt att skolan kommer börja
snart.. är lite uttråkad, men utvilad :))

onsdag hände väl inte så där jätte mycket var som vanligt
morgonkaffet hos lina 'fast nu har jag inte gjort det på
några dagar
' , senare på kvällen for jag med betty o anton
till johan och sandra i seskis och där kolla vi film
, pappa hämta
mig och sen blev det promenad med älski :)

igår steg jag och älski upp vid10 och började promenera hem
till honom. efter det blev det gym och sen äta tacos , mummaa.
sen var vi typ överallt runt stan och fann mig äntligen ett par
velourbyxor och en kaaaamera!!! :D jippiii.
äntligen kommer jag få lite bilder, utan att ha tagit dom av nån
annan eller facebook :) !

och föresten kollade också The tourist igår den var bra! :)
lite dåligt utan text. men se den! =)


nå idag då har stigit upp vid 10 kollat lite tv, klätt på mig fort
och farit och käkat på lei med dennis.
snart blir det dusch fast nu ska jag mysa med min hund.
senare ikväll ska vi till seskarö på inflyttnigsfest :)
kan bli kul! =D

nå nu har jag skrivit så det räcker!
ha det bra! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0