don't put me away

hejssan.

två lektioner idag det var niiiiice.
jag och olof käkade italienskt i skolan. haha
traskade till biggan, satt där nån tim.
var hos dennis och lodade sen for vi till mig och åt
och har haft så knäppa humörsvängningar dom senaste
dagarna så det är helt sjukt. okej en del av det har ju också
haft en förklaring till varför men. ja bajs.
nå jag och dennis var på väg och sätta på värmen i stugan
men det gick också åt skogen. nå skit samma.
har suttit i lägenheten och svammlat med mamma,
haha ibland kan hon vara så knasig.
har suttit på station och haft trevligt
och nu är jag hos dennis.

hahaha fan vad fult det var för nyss så körde mamma mig
till dennis så när hon sku backa ut bilen från garaget så sa hon
att jag skulle putta upp porten lite mer så att den inte tar i
den där propellern . hahahahahah hon menade alltså då
den där antennen!!!


nä fan nu ska jag ta och mysa med min älskling.
hade! :)
imorgon har jag ingen skola , tjohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0