life is not easy when it's hard, but it's not hard when it is easy

Hej
just nu har jag en sån där super mega bra feeling
känns som att det var ett otroligt bra tag sen
det känns så här bra.

helt okej på station var det väll , betty jobbade också
istället för ragge, kuul :D !
och satu fick man träffa. kiing.
jobbade väl till 10 så for vi till lina&jeppe
jag betty fanny majso & markus! :) nice

for en snabbis till station igen och åkte runt med mackan
var förbi cafeet och kolla lanarna också,
och så traskade man hem.
nu ligger jag i sängen och börjar bli redo för att sova
fast har ett problem har just ätit upp mina salta bilar
och nu ligger det salt i hela sängen...
inte kul!


åh det är en bra film på tv
min bäste vän bröllop med julia roberts
den ska jag nog kolla och sen sova! :))
godnatt hejdå'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0