never loose your values, stand up for the day

tjaoo.

bra dag igår,
halv 5 for jag och simma och fyfan vad skönt!
jag var helt slut i kroppen efter det. det var också
ett tag sen man varit så, nä härligt ska fortsätta med
det och kanske även försöka om man orkar börja
simma på morgonar också. känner mig jävligt
motiverad till att träna.

på kvällen satt vi på cafeet ett litet tag och sedan
station men var kanske på station i en kvart
sen for jag och dennis och promenera, skönt.
blev så mycket is på håret så dennis
sa att det var mommo varning på G
;) hahah!

sitter i skolan nu och har haft två lektioner
och ett x antal kvar också.
får se vad man ska göra idag, blir iallafall att jobba..
usch vad tråkigt det är där.
jag vill sluta men ändå så ja.. det känns inte värt.
fast ändå så jo. äh jag vet inte hur jag ska göra.


hahaha vilka fulingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0