nobody can say forever.

ja.
första skoldagen gick bra.
bara att tisdagar har jag nu fått en jävlig håltimma
från 11 - 14.25 ... man blir så uttråkad på att sitta
och vänta. nå på den här håltimmen så for jag och åt
lunch hos dennis sen for jag till cafeet och satt där
tills vi började , hade tur jenni började också ungefär
samma tid så fick åka med henne och ante :)
inte för att det är långt från cafeet till skolan.

nå är nu hemma och fryser lite smått och är lite
små less.. på typ enmassa.
snart blir det mat det är nog det som är felet tror jag.
sen ska jag nog och promenera med min fina vovvsi
som kan vara riktigt jobbig ibland.
nå aivan samaaaa.a.a.a.a
hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0