obehaglig känsla

hej.
asså det är helt konstigt.
tidigare i min blogg har jag berättat om en dröm
där jag faller och inte vaknar.
- det hände mig nu igen, och den här gången var det
två gubbar som skicka upp mig i frittfall och sen bara släppte
ner mig och jag vaknar inte. det blir som svart för sekunden när
jag väl har kraschat på marken. fast den här gången kände jag ännu
som i drömmen som att det skulle vara i verkligheten hur
mitt hjärta bara stanna. det var helt hemskt när jag tänker
på hur det var i drömmen när mitt hjärta stanna och efter några
sekunder börjar hjärtat och pumpa och jag blir till
ett spöke i drömmen.
asså det känns så otroligt verkligt..!?!

och när jag vaknade var jag helt blöt om kinderna för jag hade
gråtit så mycket.  förstår inte änns hur jag inte vaknar nu förtiden

man brukar ju som oftast vakna i sista sekund, men nu har det hänt så
här två gånger.
var bara tvungen och skriva, vill sova men jag kan inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0