you aren't going alone

hejsan :)
vaknade lite efter 10 och åt frullis och klädde på mig
tog på mig täckisarna och tjocka kläder och traskade
till lina satt där och snacka och kolla gossipgirl i typ
nån tim. traskade tillbaka hem och fyfan vad det blåser.
helt sjukt såg fan värre ut än en snögubbe när jag var
hemma, men det var skönt och få gå lite med musik
i öronen.
- nå sitter som sagt hemma nu och snart kommer
mommo&moffa hit och då blir det och käka.
får se vad som händer sen :)

och herregud det är knappt en månad kvar så åker
jag&lina till thailand. vi satt och snacka om det
och guud vad jag börja längta, känns som att man skulle
behöva komma iväg. och snart gör vi ju det så
det är ju perfekt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0