eyyyy

det är fan tooorsdag, imorgon heeeelg!
- gårdagen var mysig, efter jobbet så fixade jag lite käk här hemma.
hämtade lite bensin och for ut till stugan med dennis :)
när vi kom till tirro släppte jag av dennis för han börja elda bastu
och så for jag ensväng till pia o jussa å hälsade på och hämtade
kastspö&draglåda...
typiskt när jag kom till stugan igen så märkte
jag att jag hade glömt dit det igen
...! irriterande. men får
väl hämta det nån annan dag ist
.
bastade&badade med älskling och så rörde vi oss mot stan.

bra dag på jobbet idag :) okej det har jag haft varje dag :D
nå har käkat, och målat... och varit runt stan och handla
lite, för imorgon jobbar jag till halv2 för att jag ska hinna följa
med till sandskääääär. yeeeyyyy festa hela helgen!

äh nu inväntar jag på att hanna&kenny ska höra av sig så ska vi
hitta på nått! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0