för att du är king

asså har verkligen inte haft tid att blogga.
jobbat-jobbat-jobbat.

efter att jag har jobbat har jag målat.....
okej vill bara klaga över att min kropp är helt slut.

nå idag är det fredag eller nu är det lördag.
men iallafall, stigit upp efter 6 som vanligt, klätt
på mig slängt i mig en frulle och cyklat to tha work och
jobbat för fullt, och han till och med få en lite längre
lunch så blev det frasses med några pojkar :)

slutat vid 4 och sen vid 6 for jag till tirro och hankko
med hanna och kenny! :) mycket trevligt!

njuter för fullt av helg förresten!

kommit till stan och snurrat lite och suttit hemma med
bror och gänget! :)) niiiiice.
nu har dom stuckit till twinc. så ska väl bara ta det lugnt
och imorgon börjas det måla igen så man nångång blir klaaar.


because we will stay together now and forever.

- nä har det bra tills vi hörs nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0